مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 01:102019-10-15دانش

صالحی عمران: 90 واحد درسی از 107 رشته دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به پایش دروس دانشگاه و ایجاد رشته های پر متقاضی گفت: - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: این دانشگاه از میان 107 رشته تحصیلی خود که تاکنون مورد استقبال دانشجویان قرار نمی گرفت و برای آینده آن ها شغلی را ایجاد نمی کرد نزدیک به 90 رشته خود را تغییر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به پایش دروس دانشگاه و ایجاد رشته های پر متقاضی گفت: یکی از برنامه های مهم و اولویت دار دانشگاه فنی و حرفه ای اجرای طرح پایش دروس است که به طور مستمر انجام می شود به طوری که رشته های تحصیلی که فاقد دانشجو بوده و آینده شغلی مناسبی را برای دانشجویان ایجاد نمی کردند را به رشته های کاربردی تغییر داده ایم.

* هیچ رشته تحصیلی در اجرای طرح پایش حذف نخواهدشد وی افزود: این دانشگاه به هیچ رشته تحصیلی را در اجرای طرح پایش حذف نخواهدکرد و فقط رشته هایی که فاقد دانشجو هستند را تغییر می دهد تا نه تنها کاربردی شوند بلکه برای آینده دانشجویان ایجاد اشتغال کند.

* آموزش ما براساس سیستم آموزشی آموزش و پرورش است صالحی عمران تصریح کرد: تعداد رشته های باقی مانده که در طرح پایش قرار دارند تا پایان امسال اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی عمران: 90 واحد درسی از 107 رشته دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر کرد

صالحی عمران: 90 واحد درسی از 107 رشته دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر کرد