مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 22:262019-10-15دانش

بزودی صنعت از دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی پیشی می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری دانشجو ، محمدحسین رهبان با اشاره به افزایش حجم داده ها در صنعت اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم داده ای که در صنعت رخ داده و با توجه به این که صنایع مختلف به این پی برده اند که داده می تواند برای آن ها سرمایه باشد، - عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف درباره جایگاه هوش مصنوعی در فضای آکادمیک و صنعت گفت: فکر می کنم در حوزه هوش مصنوعی، دانشگاه هنوز نتوانسته پا به پای صنعت پیش بیاید و مسائل کاربردی و مهم را حل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری دانشجو ، محمدحسین رهبان با اشاره به افزایش حجم داده ها در صنعت اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم داده ای که در صنعت رخ داده و با توجه به این که صنایع مختلف به این پی برده اند که داده می تواند برای آن ها سرمایه باشد، روند استفاده از هوش مصنوعی در صنایع ایران رو به افزایش است.

این موضوع با بحث تحلیل هوشمند داده گره خورده است.

صنایع زیادی در حال استفاده از هوش مصنوعی هستند و هر کس که به نوعی داده ای دارد که می تواند از این داده برای بهبود کسب و کار خود استفاده کند، عملا به سمت استفاده از هوش مصنوعی حرکت می کند.

این استادیار دانشگاه صنعتی شریف درباره ظرفیت های سخت افزاری هوش مصنوعی در ایران گفت: روش های نوین هوش مصنوعی مانند یادگیری ژرف به سخت افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی صنعت از دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی پیشی می گیرد

بزودی صنعت از دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی پیشی می گیرد