مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 21:422019-10-15اجتماعي

خط لوله دریایی نفت برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی نوسازی شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به محیط زیست جزیره خارگ، گفت: خط لوله دریایی فرسوده در خلیج فارس برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی باید نوسازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد عصر سه شنبه در نشست با مسئولان جزیره خارگ اظهار داشت: حفاظت و نگهداری از محیط زیست بدون استفاده از همت و همکاری مردم امکان پذیر نیست و در جزیره خارگ شاهد همکاری و مشارکت بسیار خوبی در این زمینه هستیم.

وی با بیان اینکه در جریان آلودگی های نفتی در اطراف جزیره خارگ شاهد تلاش و همکاری جدی مردم و مسئولان برای کاهش مخاطرات آن بودیم اضافه کرد: بسیاری از مشکلات و مخاطرات قابل پیشگیری و یا کاهش اثر است که باید در این زمینه حرکت کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: زیستگاه آهوان جزیره خارگ از نقاط بسیار مهم زیستی کشور است که به عنوان یکی از مناطق حفاظت شده برای حفظ گونه های زیستی شناخته می شود.

حفظ تعادل آهوان در خارگ وی با بیان اینکه استقرار تاسیسات نفتی عرصه را برای جمعیت زیستی جزیره خارگ یعنی آهوان و آب سنگ ها سخت کرده است، ادامه داد: حوادث جاده ای از مهمترین دغدغه ها در مورد جمعیت آهوان است که ماهانه حدود شش یا هفت آهو از این طریق از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط لوله دریایی نفت برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی نوسازی شود

خط لوله دریایی نفت برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی نوسازی شود