مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 20:542019-10-15اجتماعي

افزایش حجم بازگشت زائران/تردد در مرزها پرحجم اما روان است


فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی با بیان اینکه حجم بازگشت زائران از سفر معنوی عراق افزایش چشم گیری یافته است، گفت: هم اکنون تردد در مرزهای کشور پرحجم اما روان گزارش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار محسن فتحی زاده با بیان اینکه همزمان با شامگاه سه شنبه تردد در مرزهای چذابه، مهران و شلمچه برقرار و راه های منتهی به این مرزها نیز دارای ترافیک پرحجم اما روانی است، ابراز داشت: در روزهای اخیر حجم بازگشت زائران اربعین به سمت کشور افزایش یافته و ما از زائران می خواهیم این روند را ادامه دهند و بازگشت خود را به روزهای پیک تردد موکول نکنند.

وی افزود: زائران ممکن است در روزهای پیک تردد به واسطه عدم وجود ظرفیت های کافی در زمینه حمل و نقل چه در کشور عراق و چه در ایران اسلامی دچار معطلی و مشکل شوند لذا مدیریت سفر و بازگشت به موقع از سفر توصیه ما به زائران است.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی، با بیان اینکه خوشبختانه شرایط مرزها هم اکنون خوب است و زائران با رویی گشاده، دستی پر و بدون لحظه ای توقف از مرزهای شلمچه، مهران و چذابه به کشور باز می گردند، گفت: مرز خسروی نیز تا از صبح تا عصر به زائران خدمت رسانی می کند که شرایط در آن مرز هم مناسب گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حجم بازگشت زائران/تردد در مرزها پرحجم اما روان است

افزایش حجم بازگشت زائران/تردد در مرزها پرحجم اما روان است