مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 19:192019-10-15اقتصادي

456 ویژه برنامه هفته تربیت بدنی در سیستان وبلوچستان اجرا می شود


مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در هفته تربیت بدنی امسال 456 عنوان برنامه در این استان اجرا می شود.

- ادهم کرد زابلی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: هفته تربیت بدنی امسال با شعار پیش به سوی ایرانی فعال از روز جمعه آغاز می شود و در این هفته 15 پروژه در شهرهای مختلف استان از جمله کنارک، زاهدان، فنوج، چابهار و قصرقند افتتاح می شود.

وی افزود: سالن ورزشی قرقری شهرستان هیرمند با 1440 متر مربع از محل اعتبارات استانی در سال 92 کلنگ زنی شد که پس از افتتاح ان در هفته تربیت بدنی امسال 330 خانوار با جمعیت 1350نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: احداث ساختمان سرپرستی و مانیتورینگ دهکده ورزشی، زمین فوتبال، سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی از جمله دیگر پروژه های قابل افتتاح در این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار سیستان و بلوچستان با حضور 180 ورزشکار و تجلیل از خانواده شهدا در هفته تربت بدنی تصریح کرد: ورزش، معنویت، ولایتمداری، پویایی و سلامتی ملی، توانمندی امید به آینده، سبک زندگی فعال و نهضت حسینی از جمله شعار های این هفته هستند.

کرد اظهار داشت: در حال حاضر 126 طرح نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان در دست تکمیل است که 15 طرح آن در هفته تربیت بدنی و 20 طرح در دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

456 ویژه برنامه هفته تربیت بدنی در سیستان وبلوچستان اجرا می شود

456 ویژه برنامه هفته تربیت بدنی در سیستان وبلوچستان اجرا می شود