مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 17:552019-10-15اجتماعي

اجرای طرح ساعتی با محیط بان در مدارس کهگیلویه وبویراحمد


همزمان با آغاز مهرماه و به منظور آشنا ساختن دانش آموزان با مسائل زیست محیطی طرح ساعتی با محیط بان در مدارس استان درحال اجرا است.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از اجرای طرح ساعتی با محیط بان در مدارس شهرستان چرام خبرداد و گفت: به منظور آشنا ساختن دانش آموزان با مسائل زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست طرح ساعتی با محیط بان در مدارس شهرستان چرام کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاری است و تداوم دارد.

سید اسدالله هاشمی، آشنا ساختن دانش آموزان با مسائل زیست محیطی و شناخت محیط زیست را هدف کلی این طرح دانست و افزود: در این طرح با هماهنگی مدارس، محیط بانان در مدارس شهرستان ها حضور یافته و آن ها را با وظایف و نقش خود در طبیعت و سختی و مشکلات شغل محیط بانی آشنا می کنند.

وی ضمن اشاره به محتویات آموزشی این طرح خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ساعتی با محیط بان در مدارس استان دانش آموزان ضمن شناخت وظایف محیط بانان و مناطق تحت مدیریت سازمان با ضرورت مشارکت آگاهانه در حفظ محیط زیست بیشتر آشنا می شوند.

هاشمی در خصوص اهداف اجرای این طرح گفت: آشنایی با شرح وظایف محیط بانان و ایجاد حس احترام به شکل پایدار نسبت به محیطبانان به عنوان حافظان محیط زیست در دانش آموزان و خانواده آنها، جلب مشارکت و ایجاد حس مسئولیت دانش آموزان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساعتی با محیط بان در مدارس کهگیلویه وبویراحمد

اجرای طرح ساعتی با محیط بان در مدارس کهگیلویه وبویراحمد