مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 17:102019-10-15سياسي

آموزش نگهداری از سالمندان نیاز آینده استان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی : آموزش پرستاری از سالمندان نیاز مبرم آینده آذربایجان غربی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مصطفوی در جلسه هماهنگی ثبت احوال و جمعیت آذربایجان غربی گفت: با توجه به آمار بالای جمعیت سالمندان در استان ، آموزش پرستاری از سالمندان باید مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

او با بیان اینکه برنامه ریزان و مسئولان استانی در برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود باید با در نظر گرفتن قشربندی جمعیتی، برنامه ریزی کنند و به سالمندان تو جهی جدی داشته باشند گفت: اگر نسبت به این موضوع بی توجهی شود آذربایجان غربی در آینده با مشکل نگهداری از سالمندان روبرو خواهد شد.

او در خصوص راه اندازی اردوگاه گردشگری سلامت در شهرهای مرزی آذربایجان غربی هم گفت: تعداد افرادی که از خارج از کشور برای درمان به آذربایجان غربی مراجعه می کنند کم نیستند و باید با برنامه ریزی و ایجاد ساختار مانع سودجویی برخی افراد از این بیماران خارجی شد.

حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال استان نیز در این جلسه گفت: آذربایجان غربی سه میلیون و 331 هزار و 736 نفر جمعیت دارد که از این تعداد یک میلیون و 692 هزار و 354 نفر مرد و باقی را زنان تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نگهداری از سالمندان نیاز آینده استان

آموزش نگهداری از سالمندان نیاز آینده استان