مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 14:542019-10-15حوادث

کشف دام قاچاق در بهار/ 26 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد


کشف دام قاچاق در بهار و کشف سوخت قاچاق در همدان عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان بهاراز کشف 13راس گاو قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: ماموران انتظامی پاسگاه حسین آباد شهرستان بهار حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، 13 راس گاو قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش دام های کشف شده، یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند و از تمام مردم تقاضا می شود، هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 26 هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 26 هزار لیتر گازوییل قاچاق و فاقد مجوز در همدان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر وجود یک تانکر سوخت قاچاق در زمین های کشاورزی یکی از روستاهای شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دام قاچاق در بهار/ 26 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد

کشف دام قاچاق در بهار/ 26 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد