مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 12:062019-10-15اقتصادي

اختصاص ناوگان حمل و نقل به بازگشت زائران اربعین از عراق


دبیر کمیته حمل و نقل ستاد اربعین با اشاره به شروع موج بازگشت زائران، گفت: میزان ورودی به خروجی زائران کشور بیشتر شده لذا ناوگان حمل و نقل ویژه ای به این دسته از زائران اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، ناصر سلمان زاده با بیان اینکه از ساعت 22 شامگاه گذشته (دوشنبه) جریان بازگشت زائران به درون کشور افزایش یافته و از میزان ورودی به خاک کشور عراق نیز پیشی گرفته است، تاکید داشت: این وضعیت سبب شد تا ستاد حمل و نقل اربعین تراکم ورود مسافران به کشور را مدیریت کند که در این زمینه ناوگان حمل و نقل به طور اخص برای زائران اختصاص یافته است.

وی افزود: کمیته حمل و نقل 10 الی 12 روز زمان داشت تا بتواند شرایط را برای رفت و آمد زائران تسهیل کند لیکن اختصاص اتوبوس ها به مرزهای کشور سبب شد تا شاهد تسهیل در آمد و شد مسافران باشیم اما نکته مهم این است که زائران نیز باید با ما همکاری کنند.

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین، گفت: از زائران می خواهیم برنامه ریزی ویژه ای برای سفر خود داشته باشند و ترجیحاً از همان مرزی که خارج شده اند به کشور بازگردند و مسیر سفرشان را تغییر ندهند چرا که برنامه ریزی ها بر حسب خروج از مرزها صورت گرفته و در اجرای برنامه ها، به مشکل برنخواهیم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ناوگان حمل و نقل به بازگشت زائران اربعین از عراق

اختصاص ناوگان حمل و نقل به بازگشت زائران اربعین از عراق