مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:562019-10-15اجتماعي

خدمات رسانی منظم خراسان رضوی به زائران اربعین درعراق


هماهنگی های لازم برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی انجام شده  است و این خدمات امسال به طور منظم تر به زائران در عراق ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی ،علیرضا رزم حسینی امروزدر نشست مشترک ستاد اربعین و دهه پایانی ماه صفر در مشهد افزود: اربعین حسینی به یک همبستگی جهانی تبدیل شده است به طوری که زائران از همه کشورها داوطلبانه به صورت میلیونی در این مراسم حضور می یابند.

وی گفت: به دلیل علاقه مردم بویژه ایرانیان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) موظف هستیم به عنوان کارگزاران نظام زمینه رضایت آنها از زیارت عتبات عالیات را فراهم کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه های امنیتی استان تامین امنیت زائران در داخل استان بویژه برای ایام پایانی ماه صفر را فراهم کرده اند تا زائران در شرایط مطلوب به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف شوند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در اربعین امسال استان خراسان رضوی 87 موکب در عراق راه اندازی کرد که از این تعداد 51 موکب توسط شهروندان مشهد و 36 موکب توسط دیگر شهرستان های استان برپا شد.

محمد صادق براتی افزود: 26 هزار زائر افغانستانی نیز در قالب 83 کاروان و به صورت انفرادی تا دیروز از مرز دوغارون وارد کشور شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی منظم خراسان رضوی به زائران اربعین درعراق

خدمات رسانی منظم خراسان رضوی به زائران اربعین درعراق