مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:292019-10-15اجتماعي

مرکز آموزشی گردشگری درچهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز آموزشی علمی کاربردی گردشگری درچهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید براتی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه علمی کاربردی، اظهار داشت: در سال جاری در راستای سیاست های اصلاحی مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه های اجرایی که یک بنگاه تولید مدرک بود غیرفعال شد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف پرسنل این مراکز آموزش عالی با دستگاه اجرایی مربوطه است، افزود: برای دانشجویان این مراکز نیز مراکز معین تعیین شد و دانشجویان به آن مراکز انتقال یافتند.

براتی از راه اندازی مرکز علمی کاربردی گردشگری در استان خبر داد و گفت: امید است این مرکز در راستای اسناد بالا دستی استان گام بلندی بردارد.

وی تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی استان در سال جاری میزبان بزرگترین رویداد ورزشی فرهنگی کشور بود و بالغ بر دو هزار و 400 دانشجو و مربی به مدت دو هفته در استان حضور داشتند.

براتی با اشاره به اینکه در سال جاری 44 مدرس به جمع مدرسان این دانشگاه اضافه می شود، گفت: از این تعداد 15 مدرس خبره و دارای تجربیات خاص بوده که حتی دارای تحصیلات دانشگاهی نیستند اما در بعد فنی از آنان بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزشی گردشگری درچهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود

مرکز آموزشی گردشگری درچهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود