مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:082019-10-15حوادث

دستگیری باند جعل و پولشویی در البرز


رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند جعل و پولشویی که در پوشش راه اندازی سوپرمارکت یا فروشنده دوره گرد اقدام به برداشت از حساب های مردم کرده بودند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی رصد باندهای سرقت و کیف قاپی توسط واحد اطلاعات اداره آگاهی استان البرز، یک باند که اقدام به پولشویی ، کلاهبرداری و جعل کارت های بانکی می کرد، شناسایی و دستگیری اعضای باند به صورت جداگانه در دستورکار این اداره قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی اقدام پلیسی و رصد فعالیت های این باند محرز شد که یکی از اعضای اصلی باند با اجاره مغازه در مناطق همجوار استان البرز با همکاری تعدادی دیگر از طریق نصب اسکمیر بر روی دستگاه پوز اقدام به کپی اطلاعات کارت های عابر بانک خریداران کرده است.

وی افزود: این افراد اطلاعات کارت ها را بر روی کارت های خام کپی کرده و از طریق پولشویی، خرید لوازم لوکس و گران قیمت، سکه و طلا اقدام به تخلیه حساب مشتریان می کردند.

سرهنگ نادربیگی خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه شش نفر از اعضای باند دستگیر و در بازرسی از محل اختفای متهمان یک دستگاه پوز به همراه اسکیمر، چاپگر کارت عابر بانک، پرینتر رنگی، اسکنر، 18 عدد کارت عابر بانک به نام اشخاص مختلف، 160عدد کارت عابر بانک خام و تعدادی امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند جعل و پولشویی در البرز

دستگیری باند جعل و پولشویی در البرز