مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:592019-10-15سياسي

توسعه بیش از 3200 صندوق خرد محلی با حمایت وزارت جهاد کشاورزی


معاون رییس جمهور با بیان اینکه بیش از سه هزار و 200 صندوق با حمایت وزارت جهاد توسعه پیدا کرده است، گفت: بیش از 130 هزار زن روستایی در این صندوق ها تحت حمایت قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه ابتکار معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری در همایش ملی صندوق های خرد محلی که به مناسبت روز جهانی زنان روستایی برگزار شد، اظهار داشت: دولت دوازدهم به بحث توسعه روستایی توجه ویژه ای داشته و دارد و نتیجه این توجه دولت در هم افزایی و هم پیمانی دستگاه های مختلف اجرایی مشهود است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به رفع تبعیض های جامعه زنان توجه ویژه ای دارد، افزود: موضوع توجه به زنان و توجه به روستا با هم آمیخته شده و به همین سبب شاهد تحولات چشمگیری در این زمینه هستیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه فعالیت ها در روستا خانوادگی است و تولیدات کشاورزی تأثیر روزافزونی در بحث اقتصاد و امنیت غذایی کشور دارد، تصریح کرد: سهم قابل توجهی از این کارها توسط زنان روستایی انجام می شود و به همین جهت یکی از جهت گیری های ما همکاری با وزارت جهاد کشاورزی، سازمان استاندارد در راستای استاندارد سازی محصولات است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بیش از 3200 صندوق خرد محلی با حمایت وزارت جهاد کشاورزی

توسعه بیش از 3200 صندوق خرد محلی با حمایت وزارت جهاد کشاورزی