مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:472019-10-15سياسي

حب الحسین یجمعنا


مشارکت چنده ده میلیونی زائرانی از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین با شعار حب الحسین یجمعنا ، فراتر از یک مراسم آیینی می تواند کارکردهای ملموسی در حل بسیاری از چالش های پیش روی جهان امروز داشته باشد.

- مشارکت چنده ده میلیونی زائرانی از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین با شعار حب الحسین یجمعنا ، فراتر از یک مراسم آیینی می تواند کارکردهای ملموسی در حل بسیاری از چالش های پیش روی جهان امروز داشته باشد.

چند سالی است که مراسم راهپیمایی اربعین با شکوه و عظمت بی مثالی در عراق برگزار می شود و میلیونها نفر از دوستداران و شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از سراسر جهان خود را به کربلا می رسانند تا در این مراسم روحانی شرکت نمایند.

یکی از نکات مهم این راهپیمایی این است که هر سال نسبت به سال گذشته با شکوه وعظمت و مشارکت گسترده تر مردم برگزار می شود و این مهم بیانگر این است که این مراسم خارج از اراده دولت ها با روح و جان و فطرت پاک انسانها سر و کار دارد و به همین دلیل علی رغم سکوت رسانه هایی که بی ارزش ترین و حتی ضد ارزش ترین رخدادهای جهان را در معرض افکار عمومی قرار می دهند، آیین اربعین راه خود را در دل های مردم جهان می گشاید و هر سال بر تعداد شرکت کنندگان در این مراسم افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حب الحسین یجمعنا

حب الحسین یجمعنا