مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:332019-10-15سياسي

انتظار نداشتیم نمایندگان مجلس از تصویب طرح شفافیت آرا شانه خالی کنند


قائم مقام دبیرکل اتحادیه تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: جنبش دانشجویی انتظار نداشت نمایندگان مجلس طرح شفافیت آرا را با سیاسی کاری به دوره های آتی پاس دهند و طرح به این مهمی را به خواب زمستانه بفرستند.

- دانیال اسلامی پناه قائم مقام دبیرکل اتحادیه تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: مجلس شورای اسلامی به عنوان مرکز قانونگذاری و مهم ترین نهاد تصمیم ساز، تصمیم گیرنده بوده و نماد بارز دموکراسی و انتخاب آزاد در یک کشور توسط یک ملت است و باید الگویی جهت عرضه اخلاق مداری در راس قانونگذاری باشد.

وی افزود: متاسفانه مدت طولانی شاهد عدم حمایت شفاف و صادقانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح شفافیت آراء نمایندگان بودیم که این جلوه مناسبی از مجلس که باید در راس امور باشد به ما نداد و به عقیده عمده تحلیلگران و دانشجویان سیاسی این دوره مجلس شورای اسلامی نه تنها مجلس شایسته ای نبوده، بلکه مجلس بایسته ای هم به ما ارائه نداده است.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد: حال پس از زمان زیادی که این طرح در گوشه ای از انبار طرح های به نفع مردم مثلث بهارستان انداخته شده بود، در کمال تعجب پس از جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار نداشتیم نمایندگان مجلس از تصویب طرح شفافیت آرا شانه خالی کنند

انتظار نداشتیم نمایندگان مجلس از تصویب طرح شفافیت آرا شانه خالی کنند