مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:252019-10-15سياسي

استقرار پایگاه جذب حامی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیاده روی جا ماندگان اربعین در تهران انجام می شود، - سرپرست کمیته امداد استان تهران از استقرار پایگاه جذب حامی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیاده روی جا ماندگان اربعین در تهران انجام می شود، گفت: مسیر راهپیمایی از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم عبدالعظیم حسنی در شهر ری است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد استان تهران استفاده از ظرفیت های موجود برای کمک به مددجویان و نیازمندان است، بیان کرد: پایگاه های جذب حامی در مسیر جاماندگان اربعین در شهر تهران آماده ثبت نام از خیران و نیکوکاران برای حمایت از کودکان یتیم و غیر یتیم نیازمند است.

سرپرست کمیته امداد استان تهران با اشاره به مسیر راهپیمایی که از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم عبدالعظیم حسنی است، تصریح کرد: پایگاه های جذب حامی و همچنین دریافت کمک های مردمی برای امور نیازمندان برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار پایگاه جذب حامی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین

استقرار پایگاه جذب حامی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین