مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 10:252019-10-15سياسي

تغییر کاربری باغ ها خط قرمز استانداری در شهر نمونه گردشگری بین المللی بسطام


 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مشکل کم آبی در استان سمنان بر ضرورت اجرای طرح جداسازی آب شرب بسطام از آب فضای سبز این شهر نمونه گردشگری بین المللی تاکید کرد.

- "تغییر کاربری باغ ها" خط قرمز استانداری در شهر نمونه گردشگری بین المللی بسطام  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مشکل کم آبی در استان سمنان بر ضرورت اجرای طرح جداسازی آب شرب بسطام از آب فضای سبز این شهر نمونه گردشگری بین المللی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منوچهر فخری در سفر به بسطام طرح جداسازی آب شرب این شهر از فضای سبز را یک طرح مناسب دانست و وعده داد: مسوولان استانداری این طرح را به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی از بسطام به عنوان یک شهر زیبا و تاریخی نام برد و افزود: بسطام شهری زیبا، تاریخی و باستانی با جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی متعدد است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری این شهر نمونه گردشگری بین المللی بر استفاده از همه ظرفیت های این شهر تاریخی تاکید و تصریح کرد: باید از ظرفیت های گردشگری این شهر در جهت توسعه و پیشرفت منطقه بهره گرفت.

وی با اشاره به سرانه مناسب فضای سبز در شهرهای بسطام و شاهرود از بسطام به عنوان یک باغ شهر یاد کرد و گفت: باغ شهر بودن، از ویژگی های اصلی و شاخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری باغ ها خط قرمز استانداری در شهر نمونه گردشگری بین المللی بسطام

تغییر کاربری باغ ها خط قرمز استانداری در شهر نمونه گردشگری بین المللی بسطام