مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:252019-10-15اقتصادي

ثبت 511میلیون دلار صادرات غیرنفتی در نیمه اول امسال برای استان مرکزی


511 میلیون دلار صادرات غیرنفتی طی شش ماه نخست سال جاری برای استان مرکزی ثبت شده و با تداوم این روند تا پایان سال، میزان صادرات نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده ظهر سه شنبه در پایان بازدید از سه واحد صنعتی تولیدی استان مرکزی در اراک در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی سال گذشته افزون بر یک میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در استان مرکزی تحقق پیدا کرده است.

در پایان نیمه نخست سال جاری تقریباً نیمی از ایجاد درآمد سال گذشته در حوزه صادرات یعنی به میزان حدود 511 میلیون دلار اتفاق افتاده است.

وی افزود: چنانچه تولید و صادرات در نیمه دوم سال جاری در استان مرکزی با همین روند نیمه نخست پیش رود، پیش بینی می شود که در پایان سال جاری بیش از سال گذشته صادرات غیرنفتی برای استان مرکزی را شاهد باشیم.

آقازاده بیان اینکه همین افزایش صادرات نشان می دهد که رونق تولید در سال جاری اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: همه آمارهای اقتصادی و صنعتی و تولیدی استان مرکزی در سال جاری نشان دهنده یک رشد معنادار و ملموس است.

استاندار مرکزی گفت: امروز به همراه معاونین و برخی از مدیران کل مرتبط با صنعت و مدیران عامل برخی از بانک های استان، وضعیت سه واحد تولیدی استان مرکزی در شهرستان اراک مورد بازدید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 511میلیون دلار صادرات غیرنفتی در نیمه اول امسال برای استان مرکزی

ثبت 511میلیون دلار صادرات غیرنفتی در نیمه اول امسال برای استان مرکزی