مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:002019-10-15سياسي

اعلام مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در استان تهران


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان های این استان رااعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امروز در جمع خبرنگاران گفت : اربعین حسینی روز مانور قدرت جهان اسلام است و امروز حماسه اربعین مرزهای جغرافیایی و مذهبی را درنوردیده و شاهد هستیم که از نقاط مختلف جهان و با مذاهب گوناگون در مراسم پیاده روی اربعین حاضر شده اند.

وی با بیان اینکه مراسم پیاده روی و تجمع جاماندگان اربعین حسینی امسال نیز در نقاط مختلف استان تهران برگزار می شود تا بار دیگر فضای این استان، شور و شعور حسینی به خود بگیرد.

افزود : مسیر راهپیمایی تهران؛ از میدان امام حسین(ع) به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ، ورامین؛ از مصلای صاحب الزمان(عج) به سوی آستان مبارک امامزاده یحیی(ع)، پردیس؛ از نورالشهدای پردیس به سوی امامزاده سلطان مطهر بومهن، قرچک؛ از مسجدجامع قرچک به سوی حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، صباشهر؛ از امامزاده فرخنده خاتون(س) به سوی امامزاده عبدالله(ع) قاسم آباد، شهرقدس؛ از میدان امام حسین(ع) به سوی مصلای نماز جمعه، اسلامشهر؛ از حسینیه بیت الاحزان به سوی گلزار شهدای گمنام، ملارد؛ از حرم شهدای گمنام به سوی گلزار شهدای شهرستان، باقرشهر، از مصلای نماز جمعه به سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در استان تهران

اعلام مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در استان تهران