مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:292019-10-15اجتماعي

700 نیروی خدمات رسان در ری آماده میزبانی از زائران جامانده اربعین هستند


امسال پیش بینی می شود 2 میلیون زائر در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرری شرکت کنند که توسط 700 نیروی خدمات رسان و 200 نیروی پشتیبان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، احمد اسماعیلی راد فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست خبری پیاده روی جاماندگان اربعین اظهار داشت: به برکت وجود حرم حضرت عبدالعظیم(ع) افتخار داریم در روز اربعین از زائران جامانده از زیارت کربلا که از میدان امام حسین(ع) تهران تا شهرری پیاده روی می کنند، میزبانی کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته های هشت گانه تشکیل شده است و همه کمیته ها با یک هدف مشترک برای خدمتگزاری خوب و میزبانی مناسب از زائران اربعین حسینی آمادگی دارند، افزود: امسال پیش بینی می شود 2 میلیون زائر در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرری شرکت کنند که توسط 700 نیروی خدمات رسان و 200 نیروی پشتیبان، میزبانی می شوند.

فرماندار ری گفت: کمیته پشتیبانی بر عهده شهرداری منطقه 20 است که بحث تعبیه موکب ها و غرفه ها در طول مسیر و ارائه امکانات رفاهی و خدماتی برای زائران، تمهیدات ترافیکی و .

را انجام می دهد.

اسماعیلی راد تصریح کرد: کمیته اجرایی ستاد اربعین بر عهده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) است که هماهنگی های لازم در بحث اجرایی و امنیتی را با حرم مطهر انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 نیروی خدمات رسان در ری آماده میزبانی از زائران جامانده اربعین هستند

700 نیروی خدمات رسان در ری آماده میزبانی از زائران جامانده اربعین هستند