مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:092019-10-15پزشكي

تصویب سند ساماندهی شیر در خراسان شمالی / لزوم اجرا توسط ادارات


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تصویب سند ساماندهی شیر در استان خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی بر اساس وظایف محوله باید در این راستا اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد علی یوسفی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت روز جهانی غذا در خراسان شمالی اظهار کرد: در کشور ما برای بررسی و پیگیری وضعیت غذا پراکندگی قانون وجود دارد و بررسی های مختلف در بخش های مختلف بر روی دوش ارگان های متفاوتی نهاده شده است.

وی وضعیت مراکز و کارگاه های تولیدی غذایی در استان را نامناسب از حیث تعداد توصیف کرد و افزود: باید چرخه تولید صنعتی در کشور و استان نهادینه شود تا محصولاتی غذایی که به دست مردم می رسد تمام چرخه نظارتی را طی کرده باشد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر لزوم استفاده از صنایع تبدیلی در استان گفت: وجود دامداری ها و دام پروری ها در خراسان شمالی زمینه ای برای ایجاد و استفاده کامل از ظرفیت مراکز تبدیلی لبنیاتی است اما تاکنون بهره وری لازم از این مجموعه ها ایجاد نشده است.

وی در ادامه به موضوع خریداری مواد غذایی لبنی به خصوص شیر اشاره کرد و گفت: ساماندهی توزیع شیر و محصولات لبنی در کمیته سلامت و امنیت غذایی استان مصوب شده و هرکدام از ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان در این خصوص وظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند ساماندهی شیر در خراسان شمالی / لزوم اجرا توسط ادارات

تصویب سند ساماندهی شیر در خراسان شمالی / لزوم اجرا توسط ادارات