مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:092019-10-15سياسي

کمیسیون ها خط قرمز برخی از اعضای شورای شهر است


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اعتقاد دارد که برای برخی از افراد بعضی از کمیسیون ها خط قرمز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسلام باوقار صبح روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی که در سالن جلسات شورای شهر بندرعباس برگزار شد اظهار داشت: در چند روز گذشته یکی از همکاران ما مصاحبه ای را انجام داده است که برخی از همکاران دیگر را زیر سوال برده است.

وی با ذکر این نکته که مردم به اعضای شورای شهر رای داده اند و هر اقدامی که ممکن باشد در راستای شفاف سازی انجام خواهد گرفت، عنوان کرد: به دلیل احترام به افکار عمومی تصمیم به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی گرفتیم تا به ابهامات مردم و خبرنگاران پاسخ داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: کمیسیون های شورای شهر یکی اصلی ترین بار شورای شهر را بر دوش دارند و هرمساله ای که قرار است در صحن شورا مطرح شود باید ابتدا در کمیسیون ها چکش کاری شود.

باوقار ابراز داشت: برای بنده سوال است که این کمیسیون های شورای شهر چه چیزی وجود دارد که مصاحبه کنیم و باعث پریشانی مردم شویم.

وی با بیان اینکه در دوره های قبل شورای شهر بندرعباس که بنده در کمیسیون ها رای نیاوردم اقدام به انجام مصاحبه نکردم، گفت: آقای جهانبخش به خانم جراره پیشنهاد داد که کمیسیون های شورا سه به سه بسته شوند و اینگونه نباشد که یک گروه در حاشیه و در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون ها خط قرمز برخی از اعضای شورای شهر است

کمیسیون ها خط قرمز برخی از اعضای شورای شهر است