مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:072019-10-15سياسي

ایجاد اعتماد جدی میان ایران و روسیه


با توجه به ناهنجاری های ترامپ در صحنه بین الملل، سران دنیا باید به هم اعتماد کنند تا برخی ناهنجاری های ترامپ علاج شود - رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان و رییس مجلس سنای روسیه دیدار و گفتگو کردند.

علی لاریجانی در دیدار با النتینا ماتونیکو در حاشیه صد و چهل و یکمین نشست اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) گفت: با توجه به ناهنجاری های ترامپ در صحنه بین الملل، رهبران دنیا باید به هم اعتماد کنند تا برخی از ناهنجاری های ترامپ علاج شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتماد جدی میان ایران و روسیه ایجاد شده است، افزود: مجموعه گفتگو های ایران و روسیه پیشرفت های چشمگیری داشته است.

همچنین در جریان این دیدار، رییس مجلس روسیه از مواضع ثابت و اصولی روسیه نسبت به ایران خبر داد و گفت: روسیه مخالف بر هم زدن توافق هسته ای است، زیرا این اتفاق آسیب های فراوانی به دنبال دارد.

وی با تأکید بر اهمیت ترک نکردن گفتگو افزود: مواضع روسیه به طور شفاف به ایالات متحده اعلام شده است، زیرا اقدام ترامپ تنش ها را افزایش داده تا جایی که در سطح هشداردهنده ای قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: روسیه علنا و به صورت قاطعانه تحریم های یکجانبه ضد ایران را محکوم می کند؛ هیچ گونه تهدید دیگری سبب نخواهد شد ایران پای مذاکره بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اعتماد جدی میان ایران و روسیه

ایجاد اعتماد جدی میان ایران و روسیه