مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:052019-10-15سياسي

مراسم پیاده روی اربعین از حرم تا حرم در زرند برگزار می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: مراسم عزاداری و پیاده روی روز اربعین از حرم امامزاده حمزه(ع)   تا حرم امامزاده خواجه ابورضا(ع) این شهرستان برگزار می شود.

- زرند - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: مراسم عزاداری و پیاده روی روز اربعین از حرم امامزاده حمزه(ع)   تا حرم امامزاده خواجه ابورضا(ع) این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام ابوالقاسم قادری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های اربعین حسینی اماکن متبرکه شهرستان زرند اظهار کرد: همایش پیاده روی اربعین طبق سنت هر ساله با عنوان پیاده روی جاماندگان اربعین از حرم امامزاده حمزه (ع) به سمت امامزاده خواجه ابو رضا (ع) برگزار می شود.

وی افزود: مسیر راهپیمایی اربعین حسینی بین دو امامزاده به مسافت 10 کیلومتر است که با هماهنگی دستگاه های نظارتی شهرستان امکانات و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و در همین راستا چهار موکب بزرگ در بین مسیر آماده پذیرایی به زائران حسینی هستند.

حجت الاسلام قادری تصریح کرد: مراسم پیاده روی اربعین همچنین مردم عزادار بخش یزدان شهر و در جوار امامزاده بهاء الدین (ع) برگزار می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: آستان مبارک 16 امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان زرند وجود دارد که به عنوان قطب برنامه های فرهنگی و مذه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم پیاده روی اربعین از حرم تا حرم در زرند برگزار می شود

مراسم پیاده روی اربعین از حرم تا حرم در زرند برگزار می شود