مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:212019-10-15اقتصادي

حمایت تمامی ادارات اردبیل از اجرای پروژه های بازآفرینی ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: حمایت همه دستگاه های اجرایی استان اردبیل از اجرای پروژه های بازآفرینی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از استانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه پیش از ظهر سه شنبه در نشست با عضو هیات مدیره ستاد بازآفرینی شهری کشور با اشاره به وضعیت تراکم بافت شهری در برخی از مناطق شهرهای استان به ویژه در شهر اردبیل، عنوان کرد: توجه ویژه به بازآفرینی شهری با مشارکت دستگاه ها از جمله شهرداری ضروری است.

وی اختصاص اعتبار برای مطالعات و اجرای پروژه های بازآفرینی، تخصیص اعتبارات تبصره 18 به منظور تکمیل پروژه های باز آفرینی شهری،تخصیص قیر رایگان برای محلات هدف با توجه به شرایط جوی و فصل کاری محدود در استان را یادآور شد و افزود: ساخت 400 واحد مسکونی برای رونق ساخت و ساز در بخش مسکن و تامین نیاز متقاضیان که در مرحله آگهی برای انتخاب پیمانکار می باشد، در حال پیگیری است.

عضو هیات مدیره ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران نیز با بیان اینکه باز آفرینی شهری یکی از دغدغه های اصلی دولت است، افزود: اولویت اول و سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی تولید و رونق مسکن می باشد.

شفیعی در این خصوص از انعقاد قرارداد تخصیص تسهیلات کم بهره برای خانه اولی ها مابین وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن خبر داد که به زودی جزییا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمامی ادارات اردبیل از اجرای پروژه های بازآفرینی ضروری است

حمایت تمامی ادارات اردبیل از اجرای پروژه های بازآفرینی ضروری است