مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:472019-10-15سياسي

استکبار راهپیمایی اربعین را خطری برای منافع خود می داند/اهداف دشمن محقق نمی شود


استکبار منافع خود را با وجود مراسم اربعین در خطر می بیند و وحشت آنان از این حیث است که اگر نهضت حسینی در همه جای جهان تبلور یابد، - رییس کمیته امنیت داخلی مجلس گفت: استکبار منافع خود را با وجود مراسم اربعین در خطر می بیند و وحشت آنان از این حیث است که اگر نهضت حسینی در همه جای جهان تبلور یابد، منافع آنها نقش برآب می شود.

ولی الله نانواکناری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به سیاست های تفرقه آمیز دشمنان با هدف ایجاد ممانعت در برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی، گفت: مسلمانان جهان همواره حماسه بزرگی را در اربعین حسینی برگزار می کنند و نهضت اباعبدالله حسین(ع) را به جهانیان نشان می دهند.

وی با تاکید بر اینکه شناخت حرکت و نهضت امام حسین (ع) مطمئناً در رهایی همه ملت های جهان اثرگذار خواهد بود، افزود: استکبار جهانی منافع خود را با وجود مراسم باشکوه اربعین حسینی در خطر می بیند و وحشت آنان از این حیث است که اگر نهضت حسینی در همه جای جهان تبلور یابد، منافع استکبار جهانی نقش بر آب می شود.

رییس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: بر این اساس استکبار جهانی با ترفندهای مختلف دست به اقداماتی توطئه آمیز می زند تا بتوانند حرکت باشکوه مسلمانان جهان در راهپیمایی اربعین حسینی را کم رنگ کنند اما هیچ گاه به این هدف خود نخواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار راهپیمایی اربعین را خطری برای منافع خود می داند/اهداف دشمن محقق نمی شود

استکبار راهپیمایی اربعین را خطری برای منافع خود می داند/اهداف دشمن محقق نمی شود