موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:132019-10-15فرهنگي

«موزه فراموشی»؛ ویترین زندگی فراموش شدگان مدفون


نمایشگاه «موزه فراموشی»، در رابطه با موضوعات مرتبط با زنجان، گذشته شهر و آداب و رسوم مردم این شهر است.

- یک عکاس زنجانی گفت: نمایشگاه موزه فراموشی ، در رابطه با موضوعات مرتبط با زنجان، گذشته شهر و آداب و رسوم مردم این شهر است.

مازیار محمدیون در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با نمایشگاه عکس موزه فراموشی ، اظهار کرد: نمایشگاه عکس موزه فراموشی ، در قالب چیدمان با موضوعات مرتبط با زنجان، گذشته شهر و آداب و رسوم مردم این شهر بوده و به صورت داستان کوتاه نوشته شده، روایت می شود.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه شامل 8 عکس است که هر عکس یک داستان دارد و در قالب داستان های کوتاه واقعی که خود آن ها را نوشته ام، به تصویر در آمده است و در قالب این تصاویر زندگی دهه های 20، 30 و 40 را به نمایش گذاشته ام.

محمدیون تصریح کرد: کنار هر عکس سیستمی تعبیه شده است که افراد می توانند با زدن دکمه آن، ماجرا و داستان هر عکس را بشنوند و داستان های واقعی مردمی که روزگاری در زنجان می زیسته اند را گوش دهند و در خلال این داستان ها با آداب و رسوم و باور و خرافات مردم زنجان در روزگار دور آشنا شوند.

این عکاس زنجانی یادآور شد: موزه فراموشی در واقع گرته برداری از کتاب موزه معصومیت نویسنده ترکیه ای اورهان پاموک است که در این کتاب اورهان پاموک از زبان شخصیت اصلی داستان که کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موزه فراموشی»؛ ویترین زندگی فراموش شدگان مدفون

«موزه فراموشی»؛ ویترین زندگی فراموش شدگان مدفون