مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 23:152019-10-14پزشكي

اعتراض دیابتی ها به سهمیه بندی انسولین و دریافت تاییدیه + پاسخ تامین اجتماعی


طی چند ماه اخیر بیماران مبتلا به دیابت با مشکلاتی برای دریافت انسولین از داروخانه ها مواجه شده اند و وقتی به داروخانه می روند به آنها گفته می شود که باید به مرکز اسناد پزشکی و پایگاه های تعیین شده دیگر مراجعه و تاییدیه مجددی از تامین اجتماعی دریافت کنند .

- اعتراض دیابتی ها به سهمیه بندی انسولین و دریافت تاییدیه + پاسخ تامین اجتماعی طی چند ماه اخیر بیماران مبتلا به دیابت با مشکلاتی برای دریافت انسولین از داروخانه ها مواجه شده اند و وقتی به داروخانه می روند به آنها گفته می شود که باید به مرکز اسناد پزشکی و پایگاه های تعیین شده دیگر مراجعه و تاییدیه مجددی از تامین اجتماعی دریافت کنند تا بتوانند سهمیه دارویی خود را دریافت کنند.

دکتر جلال، رییس اداره دارویی اسناد پزشکی تهران در گفت وگو با ایسنا، توضیحاتی در این باره ارائه کرد و گفت: از گذشته هم باید برای دریافت داروی انسولین تشکیل پرونده انجام می شد ولی به علت تعداد بالای مراجعین کار را به داروخانه ها سپرده بودیم.

وی افزود: بعد از بررسی های تکمیلی و به علت آمار بالای فروش انسولین و مصرف بی رویه ای که داشت، طی هماهنگی با معاونت درمان و انجمن غدد، پروتکل جدید نوشته شد تا بتوانیم کنترل هزینه کنیم و جلوی مصرف بی رویه را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض دیابتی ها به سهمیه بندی انسولین و دریافت تاییدیه + پاسخ تامین اجتماعی

اعتراض دیابتی ها به سهمیه بندی انسولین و دریافت تاییدیه + پاسخ تامین اجتماعی