مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 15:052019-10-14سياسي

بازداشت روح الله زم، درس عبرتی به وطن فروشان


بسیار امیدوارم بازداشت روح الله زم درس عبرتی برای کسانی باشد که کشور خود را به ارزانی می فروشند و تصور می کنند از فضای مجازی می توانند علیه نظام استفاده کنند.

- آقای جعفرزاده ایمن ابادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره دستگیری روح الله زم اظهار داشت: وی که در رسانه های خارجی فعال بود با تلاش اطلاعات سپاه در عملیات بسیار پیچیده ای که شاید سالیان سال سرویس های امنیتی دنیا نتوانند آن را کشف کنند دستگیر و به ایران انتقال داده شد.

وی افزود: فکر می کنم در درجه اول دل شهدا و امام شهدا از این خبر خوشحال و خرسند شد و در درجه دوم کسانی که دلشان برای امنیت کشور می سوزد.

نماینده رشت ادامه داد: بسیار امیدوارم این موضوع درس عبرتی برای کسانی باشد که کشور خود را به ارزانی می فروشند و در کشور های خارجی پناهنده می شوند و تصور می کنند از فضای مجازی می توانند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

کسانی که الان به دنبال پناهندگی هستند و یا پناهنده شدند باید این موضوع برای آن ها درس عبرتی شود.

وی گفت: زم مدتی که در خارج به سر می برد با کمک سرویس های جاسوسی بیگانه تلاش می کرد به خیال خام خودش دنبال براندازی نظام باشد و با کانالی که ایجاد کرده بود این اقدام را انجام دهد که خوشبختانه با اقدام به موقع اطلاعات سپاه بعد از ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت روح الله زم، درس عبرتی به وطن فروشان

بازداشت روح الله زم، درس عبرتی به وطن فروشان