مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:382019-10-14سياسي

خدمت پزشکان جهادگر در مسیر عاشقی


مسیر پیاده روی اربعین حسینی میعادگاه عاشقانی است که همه خویش را به میدان عشق ورزی و خدمت به خون خدا می آورند، عاشقانی از طیف های مختلف با تخصص های متفاوت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،یکی از مهم ترین فعالیت های خادمین اربعین حسینی بر عهده پزشکان متخصص و جهادگری است که در مقاطع مختلف مسیر پیاده روی اربعین با عشق و علاقه شدید نسبت به زائرین کوی حضرت حسین بن علی علیه السلام مشغول خدمت هستند.

این پزشکان هرساله با تشکیل تیم های مختلف و برنامه ریزی و هماهنگی با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با کاروان سلامت احسان همراه می شوند و بدون چشم داشت و به دور از هرگونه انتفاع همه ی وجود خود را به میعادگاه اربعین می رسانند.

بعضی از این پزشکان به صورت خانوادگی آمده اند و خانواده ها در موکب های کنار محل برپایی کاروان سلامت احسان، کنار دیگر زائرین پیاده روی اربعین اسکان دارند و در ساعات مختلف روز به کمک پزشکان می آیند.

چند نفر نقش منشی پزشک را ایفا می کنند و بیماران را به متخصص مربوطه معرفی می کنند، چند نفر در کنار کادر داروخانه به جابجایی داروها و نظم دهی بیماران در صف دارو می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت پزشکان جهادگر در مسیر عاشقی

خدمت پزشکان جهادگر در مسیر عاشقی