مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 11:352019-10-14بين الملل

آچمز شدن پامپئو در مصاحبه چالشی خبرنگار یک شبکه تلویزیونی محلی آمریکا


وزیر امور خارجه آمریکا در حالی که در یک مصاحبه چالشی با خبرنگار یک شبکه تلویزیونی محلی در ایالت تِنِسی آچمز شده بود، سر آخر این خبرنگار را متهم کرد به این که برای کمیته ملی حزب دموکرات کار می کند .

- وزیر امور خارجه آمریکا در حالی که در یک مصاحبه چالشی با خبرنگار یک شبکه تلویزیونی محلی در ایالت تِنِسی آچمز شده بود، سر آخر این خبرنگار را متهم کرد به این که "برای کمیته ملی حزب دموکرات کار می کند".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا اخیراً به شهر نَشویل در ایالت تِنِسی سفر کرد تا برای یک گروه مسیحی درباره ی موضوع آزادی مذهبی سخنرانی کند.

با این حال در جریان این سفر، پامپئو در یک مصاحبه چالشی با نانسی آمونز، خبرنگار شبکه ی محلی wsmv شرکت کرد؛ مصاحبه ای که در آن این خبرنگار پامئو را با سوالهایی سخت و چالشی آچمز و درمانده کرد.

در این مصاحبه، آمونز در ابتدا خطاب به پامئو گفت: من خیلی سریع به سراغ مسائل سخت می روم و سپس از پامپئو درباره یکی از مسائل مهم رسوایی اخیر مربوط به گفت وگوی تلفنی ماه ژوییه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با همتای اوکراینی اش سوال کرد؛ این موضوع در واقع مساله برکناری ماری یووانوویچ، سفیر سابق آمریکا در اوکراین بود که روز جمعه برای نمایندگان مجلس نمایندگان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آچمز شدن پامپئو در مصاحبه چالشی خبرنگار یک شبکه تلویزیونی محلی آمریکا

آچمز شدن پامپئو در مصاحبه چالشی خبرنگار یک شبکه تلویزیونی محلی آمریکا