مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:442019-10-14پزشكي

اعزام دومین گروه فنی و پشتیبانی از حوزه بهداشت همدان به مرز مهران


مدیر بحران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: دومین گروه از نیروهای فنی و پشتیبانی حوزه بهداشت استان همدان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ربیع یگانه ظهر دوشنبه در مراسم اعزام دومین گروه از نیروهای فنی و پشتیبانی حوزه بهداشت استان همدان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز مهران افزود: یک گروه از نیروهای بهداشتی در روزهای گذشته اعزام شده اند که وظایف آنان در حوزه بهداشت محیط و کنترل موکب ها، ایستگاه های صلواتی و همچنین نظارت بر آب آشامیدنی و کنترل مواد غذایی بود و امروز دومین گروه فنی و پشتیبانی به مرز مهران اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: این گروه شامل کارشناسان مبارزه با بیماری های واگیر است که برای مراقبت های سندرومیک زائران در زمان ورود به مرز ایران تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایلام انجام وظیفه خواهند کرد.

مدیر بحران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: در گروه اعزامی آمبولانس دندانپزشکی و دندان پزشک حضور دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا نیز عنوان کرد: گروه اول اعزامی متشکل از 10 نفرشامل پزشک عمومی، کارشناس آزمایشگاه، پرستار و کمک بهیار هستند که با هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دومین گروه فنی و پشتیبانی از حوزه بهداشت همدان به مرز مهران

اعزام دومین گروه فنی و پشتیبانی از حوزه بهداشت همدان به مرز مهران