مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:362019-10-14دانش

راهکارهای نوین همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت بررسی می شود


مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم از برگزاری رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت، هم زمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 1398 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد سعید سیف، گفت: در راستای تقویت ارتباط دانشگاه ها با بخش های مختلف جامعه و صنعت و در راستای بهره گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده ها و راهکارهای نو در برقراری ارتباط مؤثر میان دانشگاه و جامعه، دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، قصد دارد تا هم زمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 98 رویداد یک روزه ایده و الگوهای نو با موضوع ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت را برگزار کند.

به گفته وی، این رویداد باهدف شناسایی و تقدیر از طرح ها و الگوهای نوین در توسعه و تسهیل ارتباط دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مؤسسات پژوهشی با جامعه و صنعت برگزار می گردد.

الگوهای نوین در این رویداد می تواند در بهبود همکاری های بین مراکز علمی و اجرایی مؤثر واقع شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، با بیان اینکه مهلت ارسال ایده ها تا 30 آبان 1398 است، تصریح کرد: 27 آذرماه 1398 این رویداد در محل برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری کشور واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و از طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای نوین همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت بررسی می شود

راهکارهای نوین همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت بررسی می شود