مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:202019-10-14پزشكي

حراست از سلامت و امنیت بهداشتی مردم


500 داروخانه در استان مرکزی تحت نظارت معاونت غذا و دارو هستند که در سال جاری 2 واحد متخلف پلمب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی غذا، شعار امسال هفته ملی غذا را اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت بیان اظهار کرد: هم اکنون 500 داروخانه در استان تحت نظارت معاونت غذا و دارو هستند که در سال جاری 2 واحد متخلف پلمب شده است.

علیمردان یکی از مشکلات استان را کمبود شرکت های توزیع و پخش دارو ذکر کرد و بیان داشت: در حال حاضر 10 شرکت توزیع و پخش در استان وجود دارد، همچنین در حال حاضر 112 داروخانه خصوصی و 12 داروخانه دولتی وجود دارد که تحت نظارت معاونت غذا و دارو هستند.

وی، دخالت و نظارت بر کیفیت نان را از دیگر وظایف این معاونت بیان کرد و افزود: بر اساس مصوبه کارگروه تامین غذا و سلامت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مقرر شد واحدها و کارخانجات تولید آرد در استان کف و پایه استانداردهای لازم آرد را رعایت و معاونت غذا و دارو در این زمینه پیگیر باشد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک از کسب رتبه سوم معاونت غذا و دارو استان از سوی معاونت غذا و دارو کشور خبر داد و افزود: اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت و ملحق شدن اداره تجهیزات پزشکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از سلامت و امنیت بهداشتی مردم

حراست از سلامت و امنیت بهداشتی مردم