مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:202019-10-14سياسي

الحاق دستگاه ها به پویش بهبود فضای کسب و کار


معاون وزیر اقتصاد از همه سازمان ها و دستگاه ها خواست به این پویش بهبود فضای کسب و کار بپیوندند - به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ آقای محمدعلی دهقان دهنوی امروز در نشست خبری گفت: همکاری دستگاه ها در این زمینه خوب است، اما برخی از نهاد ها موضوع بهبود فضای کسب و کار و صدور مجوز ها را در اولویت کار خود قرار نداده اند و اهمیت آن را درک نکرده اند که از آن جمله وزارت بهداشت، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سازمان امور استخدامی، شهرداری ها، سازمان برنامه و بودجه، نیروی انتظامی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان غذا و دارو است.

وی با بیان اینکه این وزارتخانه درگاه ملی مجوز های کشور را ایجاد کرده است افزود: در این درگاه، مشخصات و اطلاعات همه مجوز های کشور به صورت شفاف عرضه شده است و هم اکنون درخواست مجوز اصناف که از نظر تعداد بیش از 55% مجوز های کشور است در این سامانه انجام می شود.

وی اضافه کرد: دستگاه هایی مثل وزارت بهداشت باید مجوز های خود را در این سامانه بارگذاری کنند و یا وزارت علوم اطلاعات مربوط به مدارک تحصیلی را در اختیار ما قرار دهد و سازمان امور استخدامی نیز می تواند مجوز ها و اطلاعات کارکنان دولت را در این سامانه قرار دهد.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به شرایط سخت سال 97 گفت: گزارش اتاق بازرگانی در خصوص شاخص پایش ملی محیط کسب و کار نشان می دهد این شاخص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق دستگاه ها به پویش بهبود فضای کسب و کار

الحاق دستگاه ها به پویش بهبود فضای کسب و کار