مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:072019-10-14سياسي

حسین (ع)؛ رمز وحدت همه ملت های مسلمان


نام امام حسین (ع)، رمز وحدت همه ملت های مسلمان و رمز اجتماع و ائتلاف همه گویش ها در جهان اسلام است.

- ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه تصریح کرد: نام امام حسین (ع)، رمز وحدت همه ملت های مسلمان و رمز اجتماع و ائتلاف همه گویش ها در جهان اسلام است.

رییس قوه قضاییه افزود: اربعین جلوه عشق و دلدادگی به اباعبدالله الحسین (ع) و رمز انسجام و وحدت ملت های مسلمان است و از سراسر عالم مردمان عاشق و دلداده در کنگره بزرگ اربعین حسینی گرد هم آمده اند و در حقیقت اجتماع بی بدیل شکل گرفته است.

وی گفت: مبالغه نیست، ما اجتماع های عظیم در کره زمین سراغ داریم، اما کنگره اربعین اجتماعی بی بدیل و از جهت کثرت جمعیت و دیگری از جهت کیفیت یک اجتماع معنوی، عاشقانه و با دلدادگی است.

رییس قوه قضاییه افزود: این اجتماع همراه با تحول و همراه با انسان سازی و تلاش برای یافتن سبک زندگی است و از این جهت این اجتماع بی نظیر است که نوید یک مدنیت و تمدنی را می دهد و این تمدن در حال شکل گیری و به نام وجود مقدس اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی گفت: نه تنها همه مسلمانان بلکه غیر مسلمانان نیز به این اجتماع عظیم پیوسته اند، چون که عشق به اباعبدالله (ع) و راز و رمزی که در عاشورا و پیامی که دارد، خاص مسلمانان نیست بلکه برای انسانیت و برای همه انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین (ع)؛ رمز وحدت همه ملت های مسلمان

حسین (ع)؛ رمز وحدت همه ملت های مسلمان