مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 21:352019-10-13پزشكي

موکب داری حق عراقی هاست ، 10 هزار موکب عراقی و 1500 موکب ایرانی


جمعیت زائرین اربعین حسینی امسال بیش از حد انتظار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محمود رضا پیروی در استودیو گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما افزود: فزونی جمعیت زائرین اربعین حسینی در مرزها بی شک سبب دشواری هایی هم شده که بر سختی چنین سفری می افزاید بدین دلیل در بحث اسکان، غذا و بهداشت زائرین دقت دو چندان شود.

او ادامه داد : توصیه می شود افراد سالخورده، کودکان و بیمارانی که زمینه ای از بیماری های سخت دارند در این ایام اقدام به پیاده روی نکنند اما روی هم رفته همکاران ما در فواصل معین آماده سرویس دهی و تیمار این عزیزان می باشد.

خدمات ما به مراجعین به چهار زمینه مربوط می شود بهداشت و درمان که شامل تزریقات و پانسمان تا بستری و گچ گیری و انتقال بیماران را می توان از جمله خدمات قابل ارائه جمعیت هلال احمر در این ایام عنوان کرد.

پیروی تصریح کرد: امسال در خدمتی جدید به حدود 100 نفر خدمت باز پیوند یا همان یافتن و باز گرداندن افرادی که گم شده بودند و یا جا مانده بودند ارائه خدمت شده است.

حسین پُلارک مسئول کمیته مشارکت های مردمی اربعین درسوی دیگر این برنامه گفت: میزبانی عراقی ها در مراسم اربعین از روی عشق و علاقه خالص و قلبی است زیرا میزبانی زائرین اربعین را یک افتخار می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب داری حق عراقی هاست ، 10 هزار موکب عراقی و 1500 موکب ایرانی

موکب داری حق عراقی هاست ، 10 هزار موکب عراقی و 1500 موکب ایرانی