مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 13:592019-10-12فناوري

7 نقطه گردشگری اردبیل به پوشش اینترنت پرسرعت مجهز شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری در 7 نقطه تعیین شده گردشگرخیز استان اردبیل اینترنت پرسرعت پوشش داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز رزمی ظهر شنبه در شورای هماهنگی مدیران حوزه فناوری اطلاعات استان اردبیل عنوان کرد: با تلاش های انجام یافته پوشش اینترنت پرسرعت در 7 نقطه گردشگری تعیین شده استان اردبیل برقرار شده است.

به گفته وی بنا به مصوبات انجام یافته در سفر وزیر ارتباطات، پوشش اینترنت در 9 نقطه گردشگری اردبیل مقرر شده بود و امیدواریم به زودی مقدمات تجهیز به این امکان در دو نقطه گردشگرخیز استان نیز امکان پذیر شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل یادآور شد: طبق پیش بینی های انجام یافته تا پیش از پایان سال جاری امیدوار به برقراری پوشش اینترنت در نقاط باقیمانده خواهیم بود.

رزمی به دیگر مصوبات سفر وزیر ارتباطات به اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: پوشش تلفن همراه در 35 روستا از دیگر مصوبات سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود که در این راستا توسعه سایت های ارتباطی و پوشش تلفن همراه در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی اینترنت پرسرعت روستایی در 400 روستا از دیگر هدفگذاری های انجام یافته طبق مصوبه سفر وزیر ارتباطات به استان بود که با راه اندازی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 نقطه گردشگری اردبیل به پوشش اینترنت پرسرعت مجهز شد

7 نقطه گردشگری اردبیل به پوشش اینترنت پرسرعت مجهز شد