مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 14:102019-10-09سياسي

تشریح دستاورد های رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نقطه زنی توپ ها از دستاورد های مهم رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تشریح دستاورد های رزمایش غیر مترقبه این نیرو گفت: یگان های واکنش سریع و متحرک هجومی به منظور ارتقای آمادگی رزمی، بالا بردن توان دفاعی، تحرک و جابحایی سریع یگان ها در کوتاه ترین زمان ممکن در این رزمایش حضور یافتند.

وی با اشاره به تغییر ساختار یگان های نیروی زمینی افزود: این رزمایش آزمون بسیار خوبی برای یگان های منطقه شمال غرب بود تا آمادگی دفاعی و سرعت عمل خود را در منطقه وسیعی به نمایش درآورند.

امیر نعمتی خاطرنشان کرد: یگان های توپخانه نیروی زمینی ارتش به درجه ای از آمادگی دست یافته اند که اهداف مورد نظر را با شلیک حتی یک گلوله منهدم می کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با خود اتکایی در طراحی و تولید تجهیزات و ادوات نظامی مورد نیاز به خودکفایی رسیده است و در مقابل هر نوع تهدید دشمنان متناسب با نوع تهدید، تجهیزات جدید را امتحان خواهد کرد.

رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش پایان یافت رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی ارومیه با دستیابی به اهداف تعیین شده از سوی سلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاورد های رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش

تشریح دستاورد های رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش