مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 11:132019-10-09سياسي

انتقاد آیت الله سبحانی از مصوبه مجلس در خصوص قهوه خانه ها


یکی از مراجع تقلید در خصوص مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه قهوه خانه ها اماکن عمومی نیستند، گفت: قهوه خانه مصداق اماکن عمومی است و موضوع باید در شورای نگهبان بازنگری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، آیت الله جعفر سبحانی امروز در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم و رییس جمعیت مبارزه با دخانیت استان قم با اشاره به موضوع طبابت و فقه گفت: این دو رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند و در بسیاری از موارد همانند روزه، نوع نماز خواندن، غسل کردن و.

اگر چه دستورات کلی را فقیه صادر می کند، اما طبیب در جزییات ورود کرده و در صورتی که برای بدن مضر باشد، آن را اعلام می کند.

وی بیان داشت: فقیه و طبیب هر دو در خدمت مردم هستند و اقدامات آنها مکمل یکدیگر است و از این رو همانطور که فقیه باید عادل، باتقوا و پیراستگی داشته باشد، طبیب نیز باید از این ویژگی ها برخوردار باشد.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه همگان نیازمند تذکر هستیم گفت: پزشکانی که در قم حضور دارند، افرادی حاذق و باتقوا هستند اما نیاز هست برای همه جلسات اخلاقی و تقوایی نیز برگزار شود و از این رو باید برنامه ریزی های لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله سبحانی از مصوبه مجلس در خصوص قهوه خانه ها

انتقاد آیت الله سبحانی از مصوبه مجلس در خصوص قهوه خانه ها