مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 11:042019-10-09سياسي

آرامگاه حافظ در روز جمعه 19 مهرماه به مدت سه ساعت تعطیل است


مدیر کل میراث فرهنگی فارس از آماده سازی مجموعه تاریخی- فرهنگی حافظیه برای برگزاری مراسم بزرگداشت این شاعر پرآوازه خبرداد و گفت: آرامگاه حافظ در روز جمعه 19 مهرماه به مدت سه ساعت تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مصیب امیری با اشاره آماده سازی مجموعه تاریخی- فرهنگی حافظیه برای برگزاری مراسم بزرگداشت این شاعر پر آوازه بیان کرد: مجموعه فرهنگی- تاریخی آرامگاه حافظ به دلیل جایگاه ویژه در ابعاد ملی و بین المللی و حضور مستمر و گسترده گردشگران داخلی و خارجی، همیشه مورد توجه و مهیا بوده است و با توجه به در پیش بودن این مراسم، اقداماتی جهت خدمات رسانی بهتر نیز صورت پذیرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس افزود: تعویض تابلو برق و رفع اتصال برق، رنگ آمیزی مجدد حوض ها و پایه های سیستم صوتی، نقاشی نیمکت های و بخش های مورد نیاز، نصب پژکتور در نقاط تاریک تر، نورپردازی، نوسازی سطل های زباله، طراحی فضای سبز و پاکسازی کامل محوطه پیرامونی این مجموعه بخشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگداشت حافظ است.

بنابراین گزارش؛ با توجه به آماده سازی فضای مجموعه برای برگزاری مراسم ، آرامگاه حافظ در روز جمعه 19 مهرماه 98، از ساعت 16 الی 19برای بازدید عموم تعطیل است و از ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامگاه حافظ در روز جمعه 19 مهرماه به مدت سه ساعت تعطیل است

آرامگاه حافظ در روز جمعه 19 مهرماه به مدت سه ساعت تعطیل است