مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:152019-10-09سياسي

فعالیت 35 هزار خادم اربعین در همدان / اعلام آمادکی یکصد منزل برای پذیرایی از زائران


رییس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان از فعالیت 35 هزار خادم در این ستاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدرضا موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های ستاد مردمی اربعین حسینی در استان اظهار کرد: اربعین 93 بود که چند نفر دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند به زائران عبوری از همدان خدمات ارائه دهند و از آنجا کار ما آغاز  شد.

وی با بیان اینکه آن سال عده ای از زائران در برف مانده بودند و با هماهنگی صورت گرفته تقریباً به جمعیت 40 اتوبوس خدمات ارائه شد گفت: سال 94 این ستاد با اطلاع رسانی به مردم 15 ایستگاه صلواتی ایجاد کرد.

رییس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین همدان با بیان اینکه مردم پای کار بودند و هرآنچه در توان داشتند در خدمت رسانی دریغ نکردند افزود: سال بعد 35 ایستگاه صلواتی تشکیل شد که امسال به 75 ایستگاه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 60 تا 65 ایستگاه در سه وعده غذای گرم و شب مانی را در برنامه دارند خاطرنشان کرد: امروز برنامه ها طوری طراحی شده که برخی از کاروان ها از قبل به ایستگاهی را می خواهند برسند، رزرو می کنند.

موسوی با بیان اینکه سامانه 3138 فعال است و زائران در هر مکانی اطلاعات ایستگاه را می توانند دریافت کنند گفت: تمام مردم پای کار هستند و حتی از استان های دیگر تقاضا دارند جایی برای برپایی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 35 هزار خادم اربعین در همدان / اعلام آمادکی یکصد منزل برای پذیرایی از زائران

فعالیت 35 هزار خادم اربعین در همدان / اعلام آمادکی یکصد منزل برای پذیرایی از زائران