مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 08:192019-10-09بين الملل

جیمی کارتر خطاب به ترامپ: حقیقت را بگو و کمتر از توییتر استفاده کن!


جیمی کارتر به دونالد ترامپ نسبت به تلاش برای مانع ایجاد کردن بر سر راه تحقیقات دموکراتهای آمریکا برای استیضاحش هشدار داده و گفت، اقدام او در جلوگیری از شهادت دادن مقامهای دولتش به مقامهای مجری این تحقیقات تنها باعث به وجود آمدن سند و مدرکهای بیشتر علیه او خواهد شد.

- جیمی کارتر خطاب به ترامپ: حقیقت را بگو و کمتر از توییتر استفاده کن! جیمی کارتر به دونالد ترامپ نسبت به "تلاش برای مانع ایجاد کردن" بر سر راه تحقیقات دموکراتهای آمریکا برای استیضاحش هشدار داده و گفت، اقدام او در جلوگیری از شهادت دادن مقامهای دولتش به مقامهای مجری این تحقیقات تنها باعث به وجود آمدن سند و مدرکهای بیشتر علیه او خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، جیمی کارتر، رییس جمهور اسبق آمریکا در مصاحبه ای با شبکه ام اس ان بی سی با سوالی در این خصوص که آیا کار کاخ سفید در جلوگیری از شهادت دادن مقامهایش در مجلس نمایندگان آمریکا درست است، پاسخ داد: من فکر می کنم این حقیقت که کاخ سفید برای مانع تراشی تلاش می کند و اطلاعات کافی را ارائه نمی کند، بر خلاف عرف و چیزی است که مردم آمریکا انتظار دارند.

او ادامه داد: اگر که ترامپ به مانع ایجاد کردن هایش ادامه دهد و جلوی ارائه سند و مدرکها به سنا و مجلس نمایندگان آمریکا به منظور بررسی را بگیرد، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیمی کارتر خطاب به ترامپ: حقیقت را بگو و کمتر از توییتر استفاده کن!

جیمی کارتر خطاب به ترامپ: حقیقت را بگو و کمتر از توییتر استفاده کن!