مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 08:122019-10-09سياسي

«دریا» مسیر جدید ترانزیت مواد مخدر؛ دست عیان استعمار در موضوع قاچاق


دادستان کل جمهوری اسلامی ایران گفت: چند سالی است که شاهدیم کشفیات مواد مخدر در برخی بنادر دریایی افزایش پیدا کرده و این نشان می دهد قاچاقچیان از تمام ابزارها برای حمل مواد مخدر استفاده می کنند.

- حجه الاسلام و مسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک با اشاره به افزایش کشت و تولید مواد مخدر در برخی کشورهای منطقه اظهار داشت: از طریق تقویت تعاملات بین المللی می توان به دستاوردهای جدی در این زمینه رسید.

*** دست عیان استعمار در قاچاق مواد مخدر وی افزود: یکی از مهم ترین و بزرگترین آسیب هایی که امروزه جامعه را به شدت تهدید می کند مسئله مواد مخدر است.

متأسفانه امروزه ما در حمایت از قاچاق مواد مخدر دست های قوی و نیرومند گروه های مافیایی جهانی را می بینیم که  در جهت منافع خود و در راستای تحقق اهداف دشمنان کشورهای اسلامی تلاش می کنند.

منتظری تصریح کرد: مهم ترین شاهد این موضوع تولید مواد مخدر به صورت طبیعی و صنعتی است همچنین تولید روانگردان ها رشد پیدا کرده است.

دادستان کل جمهوری اسلامی ایران گفت: دلیل اینکه دست استعمار در این قضیه وجود دارد، افزایش روز افزون مواد مخدر صنعتی و غیرصنعتی در افغانستان است اگر به آمارها نگاه کنیم از زمان ورود ناتو به افغانستان، به جای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دریا» مسیر جدید ترانزیت مواد مخدر؛ دست عیان استعمار در موضوع قاچاق

«دریا» مسیر جدید ترانزیت مواد مخدر؛ دست عیان استعمار در موضوع قاچاق