مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مهر 1398 ساعت 07:152019-10-04پزشكي

«چاقی» و «بهداشت دهان و دندان» مهمترین مشکلات سلامتی دانش آموزان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو حامد برکاتی، مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت درباره برنامه های وزارت بهداشت برای عموم خانواده ها ، - چاقی و بهداشت دهان و دندان مهمترین مشکلات سلامتی دانش آموزان مدیرکل دفتر سلامت جمعیت و مدارس وزارت بهداشت با اشاره به جزییات برنامه های این وزارتخانه برای کودکان و نوجوانان، گفت: رشد فیزیکی و چاقی دانش آموزان، بهداشت دهان و دندان و آموزش های تعاملی، مهم ترین موضوعات مربوط به سلامت دانش آموزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو حامد برکاتی، مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت درباره برنامه های وزارت بهداشت برای عموم خانواده ها ، اظهار داشت: ما در دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت برنامه هایی از دوران نوزادی، کودکی، دانش آموزی، میانسالی، سالمندان و مادران باردار در حال اجرا داریم.

وی ادامه داد: در حوزه کودکان، برنامه های کودک سالم را داریم که به همه جوانب زندگی یک کودک نگاه می شود؛ از جمله سلامت فیزیکی، سلامت و ارتقاء تکامل، شیر مادر، رشد کودک، بینایی، شنوایی و سلامت دندان مورد توجه قرار می گیرد.

برکاتی با بیان اینکه پیشگیری از سوانح و آموزش حفاظت از کودک به مادر در قالب یک مجموعه ای در حال اجراست، یادآور شد: برنامه کودکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چاقی» و «بهداشت دهان و دندان» مهمترین مشکلات سلامتی دانش آموزان

«چاقی» و «بهداشت دهان و دندان» مهمترین مشکلات سلامتی دانش آموزان