مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 12:582019-09-24اقتصادي

اکتشاف، دروازه ورود به فعالیت های معدنی است


به اعتقاد وزیر صنعت، معدن و تجارت، دروازه ورود به فعالیت های معدنی، اکتشاف است.

بنابراین باید با توجه به منابع غنی معدنی کشور، به حوزه اکتشاف توجه ویژه ای داشته باشیم و برای آن با دستگاه های مختلف در زمینه اکتشاف، - تجهیز، بهره برداری همکاری هایی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رحمانی امروز در حاشیه همایش توسعه فعالیت های اکتشافی ایران؛ پهنه ها، فرصت ها و چالش ها، در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت همراهی دستگاه های مختلف برای گسترش بازده صنعت معدن در کشور، اظهار کرد: حفظ فضای سبز و منابع طبیعی از جمله دغدغه های امروز ماست.

برای اکتشاف معادن و معدن کاری باید با دستگاه های مختلف در زمینه اکتشاف، تجهیز، بهره برداری همکاری هایی صورت گیرد و معادن نیز مکلف به توجه به این مهم هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: ارتباط مناسبی بین وزارت صنعت و سازمان های مرتبط، همچون سازمان محیط زیست و منابع طبیعی، جهاد و غیره به وجود آمده و برنامه های مشترکی برای حفظ محیط زیست خواهیم داشت.

علاوه براین معتقدیم باید از منابع خدادادی بهره مند شد.

رحمانی ضمن بیان این که اکتشاف دروازه ورود به فعالیت در حوزه معدن است، اظهار کرد: با عدم توجه به این موضوع، مابقی فعالیت ها صرفا شعار است؛ بنابراین باید با توجه به منابع غنی معدنی کشورمان به حوزه اکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکتشاف، دروازه ورود به فعالیت های معدنی است

اکتشاف، دروازه ورود به فعالیت های معدنی است