مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 12:032019-09-24اجتماعي

زمانی حال شهرمان خوب می شود که از خودمان و خانواده مان شروع کنیم


شهرداران مدارس تهران طی سخنانی درآیین بازگشایی مدارس(مهر قلم) خواستار احساس مسئولیت و تعهد بیشتردانش آموزان تهرانی نسبت به مسائل و مشکلات پیرامون مدرسه ، - شهرداران مدارس تهران طی سخنانی درآیین بازگشایی مدارس(مهر قلم) خواستار احساس مسئولیت و تعهد بیشتردانش آموزان تهرانی نسبت به مسائل و مشکلات پیرامون مدرسه ، محله و شهرشان شدند و تاکید کردند: ما دانش آموزان باید به بزرگترها آموزش داده و خانواده، همسایه ، اهالی محل، فامیل و همه اطرافیان و آشنایان را در این حرکت فرهنگی مشارکت دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امسال شهرداران مدارس به همت اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در آیین بازگشایی مدارس شهر تهران و آغاز سال تحصیلی جدید از دانش آموزان و همکلاسی های مدرسه خود استقبال کردند.

در آیین بازگشایی مدارس امسال که با حضور مسئولان لشگری و کشوری، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و.

برگزار شد، شهرداران مدارس تهران ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان از آنان خواستند تا در انتخابات شهردار مدرسه سال تحصیلی 98-99 - که آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد - مشارکت فعال داشته باشند و با انتخاب افراد متعهد، توانمند و دلسوز به بهتر شدن حال شهر کوچک مدرسه و دانش آموزان کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمانی حال شهرمان خوب می شود که از خودمان و خانواده مان شروع کنیم

زمانی حال شهرمان خوب می شود که از خودمان و خانواده مان شروع کنیم