مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 12:032019-09-24سياسي

افتتاح نمایشگاه «40 سال اقتدار» در اسدآباد


به مناسبت سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور معاون فرماندار شهرستان اسدآباد و مدیران دستگاه های اجرایی و کودکان و  نوجوانان نمایشگاهی با عنوان «40 سال اقتدار» به دست هنرمندان  نوجوان عضو کانون های پرورش فکری سراسر استان در اسدآباد  افتتاح شد.

- به مناسبت سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور معاون فرماندار شهرستان اسدآباد و مدیران دستگاه های اجرایی و کودکان و  نوجوانان نمایشگاهی با عنوان 40 سال اقتدار به دست هنرمندان  نوجوان عضو کانون های پرورش فکری سراسر استان در اسدآباد  افتتاح شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان 40 سال اقتدار به مناسبت هفته دفاع مقدس با موضوع 40 تابلو نقاشی از آثار اعضای نوجوان مراکز کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوان سراسر استان افتتاح شد و تا 10 مهرماه برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

مژگان هادی افزود: از 40 تابلوی نقاشی به معرض نمایش گذاشته در این نمایشگاه تعداد 20 تابلو نقاشی مربوط به اعضای نوجوان کانون پرورش فکری اسدآباد و مابقی تابلوها متعلق به اعضای نوجوان کانون های سراسر استان همدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه «40 سال اقتدار» در اسدآباد

افتتاح نمایشگاه «40 سال اقتدار» در اسدآباد