مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 11:482019-09-24سياسي

انتشار چهار جلد روزشمار جنگ ایران و عراق


روزشمار جنگ ایران و عراق از مجموعه های مرجع و مستند دوران دفاع مقدس است که در آن به تمامی وقایع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و بین المللی به صورت روزانه پرداخته شده است.

- تاکنون از این مجموعه بزرگ هفتادجلدی 36 جلد منتشرشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الله کریمی مدیر مطالعات تاریخی و روزشمار مرکز اسناد و تحقیقات با اعلام این خبر گفت:حجت الله کریمی در آغاز گفت وگو با تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس گفت: در مجموعه روزشمار تلاش داریم تا مجموعه روزشمار هرچه سریع تر تکمیل شود و به دست مخاطبان خود برسد.

در همین راستا چهار جلد از این مجموعه تکمیل و منتشرشده و در سوم مهرماه طی مراسمی رونمایی خواهند شد.

وی به عناوین این روزشمارها اشاره و اظهار کرد: روزشمار 35 با عنوان بازگشت به هور ، جلد اول از روزشمار 46 با عنوان کربلای 5؛ تلاشی دیگر برای تعیین سرنوشت جنگ ، جلد اول و دوم روزشمار شماره 53 با عناوین نبرد بزرگ زمستانی در جبهه شمالی و موشک‏باران تهران چهار روزشماری هستند که به تازگی منتشرشده اند.

بررسی اجرای عملیات بدر و نتایج و پیامدهای آن مدیر مطالعات تاریخی و روزشمار مرکز در ادامه در خصوص محتوای این روزشمارها گفت: روزشمار سی و پنجم حوادث 63 روز از دوران جنگ عراق و ایران از 1363/11/15 تا 1364/1/18 را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار چهار جلد روزشمار جنگ ایران و عراق

انتشار چهار جلد روزشمار جنگ ایران و عراق