مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 11:432019-09-24فرهنگي

گلایه های یک مدیر سینما


مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر در نشست خبری خود به موضوعاتی مثل اکران فیلم های هنر و تجربه و برگزاری هفته فیلم فنلاند پرداخت و نسبت به شیوه برگزاری نمایشگاه صنعت سینما و جشنواره فیلم کودک و نوجوان گلایه هایی را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمد پناهی نژاد، در نشست خبری که شامگاه دوشنبه یکم مهرماه به میزبانی پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، گفت: از سال قبل که بحث برپایی نمایشگاه صنعت سینما در شهرداری اصفهان مطرح شد، پردیس سینمایی سیتی سنتر در جریان آن نبود و نزدیک به یک ماه مانده به برگزاری درگیر آن شد، به همین دلیل فقط از آن میزبانی کرد، اما می توان گفت اتفاقاتی که در این نمایشگاه رخ داد با شعار و اهدافی که قرار بود محقق شود، فاصله بسیاری داشت.

وی ادامه داد: تنها رخداد خوب این نمایشگاه برگزاری جلسات با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی بود که متأسفانه به دلیل وضعیت اقتصادی کشور، سرمایه گذاران کمی جذب شدند.

متأسفانه غرفه داران این نمایشگاه قدرت بالایی در توسعه صنعت سینمای اصفهان و کشور نداشتند بلکه اغلب وابستگان تئاتری و سینمایی خود شهرداری اصفهان بودند.

به جای برگزاری جشنواره، فیلم کودک بسازید مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر موفقیت سند توسعه سینما را در گرو انسجام آن دانست و گفت: اگر پرونده چنین رویدادهایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های یک مدیر سینما

گلایه های یک مدیر سینما